کلیدواژه‌ها = %D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA %D9%85%D8%A8%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86
ارائه الگوی بازاریابی استراتژیک در صنعت مبلمان مبتنی بر طرح پژوهش آمیخته اکتشافی

دوره 13، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 171-186

سید‌‌احسان میرجعفری کنجانی؛ محمد مهدی مظفری؛ حسین عابدی؛ فرید عسکری


ارزیابی تجمع جغرافیایی صنعت مبلمان ایران با هدف توسعه خوشه‌های مبلمان

دوره 4، شماره 2، آذر 1392، صفحه 33-44

امید حسین زاده؛ مجید عزیزی؛ یحیی همزه؛ مهدی فائزی پور